niedziela, 6 sierpnia 2017

Pozdrowienia z Kluczborka

Kluczbork - moje miasto.
Od lat 16, ale moje :)
Gmina Kluczbork
- miodem płynąca, kołoczem pachnąca.
Miasto kojarzone jest z Janem Dzierżonem,
światowej sławy pszczelarzem, księdzem i uczonym,
urodzonym koło Kluczborka.
Nazywany jest on „ojcem współczesnego pszczelarstwa”.
A czemu o tym piszę?

O zrobieniu kartki kojarzącej się z Kluczborkiem,
myślałam długo,
a jak ją pociąć, poskładać i posklejać
- jeszcze dłużej.
W końcu powstała.
Prosta w formie i jednoznaczna.




A w art piaskownicy wyzwanie pt.:
ZAINSPIRUJ SIĘ - Twórczość Zbigniewa Wodeckiego
Zadanie polega na wykonaniu dowolnej pracy zainspirowanej jedną z piosenek Zbigniewa Wodeckiego.
A więc moja kluczborska kartka idealnie pasuje również do piosenki "Pszczółka Maja".


------------------------------------------------------------------------------------------------------

edit:
4-09-2017
Zwyciężczynią wyzwania została DZIURKA ;)
klik ----> tutaj

12 komentarzy:

  1. Karteczka na piątkę!
    Do twojego Kluczborka wybieram się za rok. Jak widać moje wyjazdy planuję na długo przed terminem wyjazdu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia dziękuję i zapraszam. Wiesz, że będę czekać! Do zobaczenia w realu hihi :)

      Usuń
  2. Wspaniała! Bardzo dobry miałaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle oryginalna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo i pięknie wybrnęłaś z zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny pomysł :) minimalistyczna ale przecudna :) dziekuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx! Ja zawsze minimalistycznie :) Minimalizm powinnam mieć na drugie imię ;)

      Usuń
  6. Cudna w swej prostocie:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę